sobota, 7 grudnia 2019

Kartki imieninowe

Kartki imieninowe


 Dzień dobry,

 moim dzisiejszym wpisem oderwę Cię trochę od tematyki świątecznej. Mam Ci do pokazania trzy kartki imieninowe. Proste, delikatne i eleganckie. Przedświąteczne porządki zainspirowały mnie ... do sięgnięcia po pudło ze ścinkami. Chociaż może źle to napisałam - u mnie ścinek to często połowa arkusza papieru. Trafia do pudła i zapominam o nim. Prawda, ze wygodniej sięgnąć po nowy arkusz? Dlatego dzisiaj mam taki mix kartkowy. Różowa kartka imieninowa romantyczna i kobieca, kontrastowa kartka z papieru świątecznego - widać? Myślę, że nie oraz klasyczna ze złotym blaskiem. Właśnie ten ścinek złotego papieru zadecydował o kolorystyce kartki. Jak widzisz znalazły się tutaj  różne papiery: od UHK Gallery i Galerii Papieru, oraz papier metaliczny i papier kraftowy. I jak?  Polubisz swoje ścinki? A druga sprawa - jak często robisz kartki imieninowe? Jak często obdarowujesz nimi bliskich? Może czas to zmienić.

kartka imieninowa z różą

kartki ze ścinków

kartka z tekturką

kartka ze złotą ramką

kompozycja z ramką

kartki imieninowe ze ścinków


Wykorzystałam:


Pozdrawiam,
ArtBrawurka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger