piątek, 9 listopada 2018

Męska kartka na urodziny

Męska kartka urodzinowa 


Witajcie!

Męskie kartki zazwyczaj dostarczają mi nielada problemu. Kartkę urodzinową łatwiej jest zrobić dla kobiety - zazwyczaj robi się kartki z mnóstwem kwiatów. Więc co dla mężczyzny? Chciałabym dziś podpowiedzieć Wam w jaki prosty sposób przygotować męską kartę. Wystarczą brązowe papiery - ja wykorzystałam papiery kawowe Laserowe LOVE. Kolejną rzeczą, którą znajdziecie na moich męskich kartkach są trybiki. Nie miałam akurat trybików w jednym arkuszu, więc wykorzystałam tekturkę na okładkę notesu EgoCraft. Robimy warstwy i gotowe!
męska kartka z okazji urodzin

trybiki z tekturki i zdjęcie

kartka urodzinowa w męskim stylu


Użyte materiały: 


Pozdrawiam,
 Aneta
baner ArtBrawurki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger