czwartek, 8 listopada 2018

Kartka dla kobiety...

Kartka w pudełku dla kobiety


Dzień dobry,

na dzisiejszą inspirację przygotowałam bardzo kobiecy i romantyczny komplet dla kobiety - kartkę w pudełku. Kolejnych kilka inspiracji będzie pewnie świątecznych. Jak już kiedyś Wam pisałam, uwielbiam nowości papierowe, ale ... ale muszą one odleżeć swoje. I powiem Wam, że na nowo zakochałam się w kolekcji 7th Heaven - Mintay by Karola. Jest ona delikatna, romantyczna i kobieca. Świetnie łączy się zarówno z białymi, jak i kraftowymi dodatkami, które za każdym razem goszczą w moich pracach. Pudełko ozdobiłam na płasko, dodałam tekturkowy napis: W dniu Twojego święta. Kartka za to jest wielowarstwowa. Pomiędzy warstwy papieru dodałam gazę, nadała ona pracy zwiewności i lekkości. W centrum kartki dodałam tekturkę. Pod nią umieściłam papierowe róże. Dodałam wianek wycięty z papieru kraft. Całość wykończyłam ptaszkami podklejonymi na kostkach 3D, kwiatkami oraz listkami. Ptaszki oraz róże wycięłam z arkusza Dear Diary - elementy do wycinania Mintay by Karola.
romantyczny komplet dla kobiety

romantyczna i bardzo kobieca kartka

zestaw dla kobiety -kartka w pudełku

pudełko ozdobione tekturką

 romantyczny zestaw dla pani -pełen kwiatów, ptaszków i innych ozdób

Z ArtBrawurki użyłam:


Pozdrawiam,
baner DT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger