piątek, 23 listopada 2018

Kartka i świateczne choinki

Świąteczne choinki


Hej :)

Świąteczne tworzenie widać już niemal na każdym rękodzielniczym blogu... W ArtBrawurce również ogarnęła nas świąteczna twórczość, a to za sprawą tematycznego asortymentu. Zajrzyjcie koniecznie do działu z papierami, znajdziecie tam mnóstwo arkuszy z elementami do wycinania, ja tym razem wybrałam papiery  Laserowe Love i  wycięłam z nich przepiękne choinki oraz poinsecje. Dodatkowo kartkę ozdobiłam tekturowymi śnieżynkami. Dodam tylko, że kartka zmieniała się w miarę wycinania elementów, jej początkowy wygląd był daleki od ostatecznego ;) Jak zwykle zauroczyły mnie grafiki. Zobaczcie ten zestaw, a bankowo nie będziecie mogli przestać wycinać.
kartka świąteczna z choinkami

choinki i śnieżynki z tekturki

gwiazdy betlejemskie

kartka świąteczna

Z ArtBrawurki wykorzystałam:


Dziękuję za uwagę :) 
Pozdrawiam serdecznie, 
ArtBrawurka -DT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger