piątek, 26 listopada 2021

Świąteczne trio w zieleni

 
Hej, witajcie
Dziś u mnie podobnie jak u Ani czas na pożegnanie.
Czytając post Ani pokusiłam się również o małe podsumowanie i wiecie co znalazłam post powitalny, w którym zostałyśmy przyjęte do DT ArtBrawurki w tym samym dniu <3

Dla ArtBrawurki inspirowałam ponad 3lata, stworzyłam 137 prac- tak policzyłam, aczkolwiek tyle razy się pomyliłam, ze już nie chciało mi się liczyć kolejny raz ;p

Na ostatnią inspirację przygotowałam świąteczne trio. 
Przyznam szczerze, że podobają mi się te kartkowe zestawy ;)... 


materiały

Papier scrapbooking 12x12 Cosy Winter 03


Bardzo dziękuję właścicielom za zaufanie <3 to było dla mnie wielkie wyróżnienie.
Dziękuję wszystkim dziewczynom z DT, Wasze prace były niesamowite, to był dla mnie zaszczyt tworzyć w tak doborowym towarzystwie.
Dziękuję także wszystkim naszym widzom, którzy zaglądaliście tu na bloga <3 :).

Pozdrawiam serdecznie :).
Do zobaczenia w sieci lub na żywo  :) DecoArtMagda


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger