poniedziałek, 15 listopada 2021

Kartka świąteczna

 Kochani!

Święta już niedługo, a więc ja już powoli wczuwam się w klimat świąteczny.

Przygotowałam dla Was kartkę w oczywistych kolorach - czerwieni i niebieskiego. Kartka jest w formacie C6 na przygotowanej przeze mnie bazie.

Święta to taki czas, który kojarzy mi się z choinką, światłami i śniegiem i to wszystko możecie znaleźć u mnie na kartce.

Czy zaczęliście już robić pracę świąteczne? Pochwalcie się Nam nimi koniecznie.



Wykorzystałam:

Arkusz papieru 30x30 - Biały

Tektura Beermat - 1mm 10 x 15 cm

Maszynka tnąco-wytłaczająca Sizzix-A5 Big Shot White&Grey

Nożyczki precyzyjne 10 cm

Kostka samoprzylepna dwustronna 3D - Foam 306 szt.

Pozdrawiam Was ciepło,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger