sobota, 8 września 2018

Nowe DT ArtBrawurki

Nowe DT na naszym blogu

Dziękujemy wszystkim, którzy wzięli udział w naborze do naszego zespołu. Mieliśmy przyjemność odwiedzić Wasze blogi, fanpage i  instagramowe profile. Podziwialiśmy wiele pięknych i oryginalnych prac. Wybór był naprawdę bardzo trudny...

Agnieszkę, Anetę i Anię już znacie. Cieszymy się, ze nadal będą Was inspirować swoimi niezwykłymi pracami. Pożegnaliśmy Dorotę (Doti), której życzymy powodzenia w realizacji swoich planów. A teraz  bez dalszych wstępów przedstawiamy nasze DT, które zasiliła Agnieszka, Magda i Hania.


Miłośniczka kawy i gorzkiej czekolady... We wszystko co tworzę wkładam wiele swojego serca i pasji. Uwielbiam mix-mediowe szaleństwo chlapania farbami, tuszami, które czasem pochłania mnie bez reszty i wtedy powstają projekty bardziej szalone i skomplikowane....Ale tworzenie kartek, albumów i tych bardziej czystych form też nie jest mi obce. Zapraszam... rozgośćcie się i może znajdziecie w mojej twórczości coś, co was zainspiruje.


Witam serdecznie. Mam na imię Magda, moje prace podpisuje nickiem DecoArtMagda. Jest mi bardzo miło, że zostałam zaproszona do DT ArtBrawurka :)- dziękuję. Papierowym rękodziełem zajmuję się około 4 lata. Tworzę różne prace, najczęściej pod wpływem chwili i nastroju ;) Nie mam ulubionego stylu. Bardzo lubię charakterystyczne papiery, kwiaty oraz stemple. 

W sieci znajdziecie mnie na:




Witajcie, nazywam się Hania, a w internecie możecie mnie znaleźć jako Yasmine. Tworzę głównie kartki oraz exploding boxy, ale czasami pojawiają się u mnie również inne formy takie, jak tagi, LO, albumy i inne. W moich pracach często zobaczycie tekturki i kwiaty, bo uwielbiam ukwiecone kartki.

Zapraszam do moich miejsc w internecie:



baner  DT ArtBrawurki Agnieszka
Nazywam się Agnieszka, w internecie występuję jako chanya13. Swoim papierowym hobby zajmuję się od 5 lat. Kolorowy świat papierów pozwala mi się zrelaksować po ciężkim dniu pracy, rozjaśnia pochmurne dni, jest świetną terapią antystresową. Robię głównie kartki, exploding boxy oraz notesy. Lubię kolor i kontrast, "nieodpowiednie" kolory na daną okazję oraz fiolet i róż. Moje prace często są wielowarstwowe  z dodatkiem kwiatów. Poza papierem swój wolny czas dzielę pomiędzy ogród, góry... i koty.
banerek ArtBrawurki z Anetą
 Jestem Aneta, w internecie tworzę pod nickiem Manufaktura Anety. "Rób, co lubisz, a nie będziesz musiał pracować" - zawodowo spełniam się w szkole, a prywatnie jako mama. Scrapbooking to dla mnie forma relaksu, spełnienia się artystycznie. Lubię robić kartki, boxy, ale najbardziej ciągnie mnie do mixed mediów. Wciąż szukam swojego stylu, lubię eksperymentować.

Znajdziecie mnie: 



 Mam na imię Ania. Tworzę jako Ania and quilling, ponieważ moja przygoda z papierem zaczęła się od zwijania cienkich pasków papieru. Bardzo długo żyłam w przekonaniu, że nie mam żadnych zdolności manualnych, ale „potrzeba matką wynalazków”… Do rękodzieła zmotywowały mnie organizowane w mojej szkole okazjonalne kiermasze. I wpadłam. Scrapbooking jest dla mnie odskocznią, lekarstwem na syndrom pustego gniazda i totalnie mnie odstresowuje. Cały czas poszukuję, ale najczęściej robię kartki, czasem też mediuję. Ponadto jestem matką dorosłych dzieci i czekam na wnuki, właścicielką zwariowanej kotki Kiary, nauczycielką-pasjonatką w małej wiejskiej szkole, a moją wielką miłością są książki. Mam bzika na punkcie zdrowego jedzenia. W życiu kieruję się mottem: „Kto chce zapalać innych, sam musi płonąć.”

Dziewczynom życzymy wielu wspaniałych pomysłów i pięknych prac, którymi będą nas zaskakiwać. A czytelnikom bloga nowych i ciekawych inspiracji :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger