środa, 17 listopada 2021

Kartka świąteczna w kształcie bombki choinkowej

 


Hej

Czy wiecie, że do świąt zostało dokładnie 38 dni? 
Z jednej strony dużo, a z drugiej nie dużo, szczególnie gdy zaplanujemy sobie własnoręczne tworzenie ozdób choinkowych czy też kartek świątecznych.

U mnie powoli karteczki zapełniają pracownię, a dziś chciałabym Wam pokazać jedną z nich. 
Karteczka w kształcie bombki, powstała na narysowanej przeze mnie bazie, którą okleiłam arkuszem z motywem sweterkowym. Na nim umieściłam jako kolejną warstwę biały karton, a na kartonie arkusz z cudownej, zimowej kolekcji Frosty Sparking od Craft o'Clock.


Na tak przygotowanej bazie, umieściłam mnóstwo elementów wyciętych z tej samej kolekcji, a także ręcznie wykonaną poinsecję oraz napis Wesołych Świąt. Całość mocno posypałam brokatem, kamyczkami i cekinami.


Dzięki temu, że baza jest otwierana, można więc w środku wpisać własne życzenia, a kartka z powodzeniem może posłużyć również jako ozdoba na choinkę :)

Ze sklepiku użyłam:


 



Pozdrawiam cieplutko, 



Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger