wtorek, 11 lutego 2020

WALENTYNKA W STYLU RETRO



Witajcie!
Moja pierwsza inspiracja w barwach klubowych ArtBrawurki jest pod znakiem miłości
w stylu retro. Od lat przekonuję wszystkich, że walentynka nie musi być czerwona.
Tak też jest w tym przypadku.
Centralnym punktem mojej walentynkowej kartki są dwa serca wycięte z papierów
 UHG Gallery "LightHOUSE - Water" i "Wabi-Sabi - Truth". 
Brzegi serc wytuszowałam na czarno tuszem pigmentowym Latarnia Morska.
Pachworkowe tło powstało z papierów UHK Gallery "Old Fashioned Christmas - Scarlet". Brzegi napisów od UHK Gallery z kolekcji "Chwytaj chwilę 5" także wytuszowałam
 na czarno. 
Aby nadać kompozycji lekkości, serca i napisy przykleiłam kostkami dystansującymi.
Kropkę nad "i" stanowią emaliowane szare i turkusowe kropki samoprzylepne "Marine".




Mam nadzieję, że moja inspiracja Wam się podobała. 
Dziękuję za uwagę, pozdrawiam gorąco MaloMalo.pl
Wykorzystane materiały:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger