wtorek, 18 lutego 2020

Komunijny exploding box w bieli i błękicie z dodatkiem mięty.


Witajcie!
U mnie już powoli zaczynają królować prace komunijne, a jedną z nich chciałabym Wam dziś zaprezentować.
Niedawno powstał u mnie exploding box jako pamiątka Pierwszej Komunii Świętej. Wykonałam go najnowszej kolekcji UHK Gallery „Winter ” i ozdobiłam elementami wyciętymi z arkusza Craft o’Clock Holly Communion. Na środku umieściłam bardzo delikatną i efektowną tekturkę 3D – Hostię i ozdobiłam ją kwiatami i listeczkami. Na pozostałych dwóch ściankach umieściłam wstążeczkę którą można będzie przewiązać banknoty oraz życzenia. Na wieczku również umieściłam kwiaty, listki i perełkami oraz tekturowy napis Pierwsza Komunia Święta. Dzięki delikatnej neutralnej kolorystyce box będzie się nadawał na prezent zarówno dla dziewczynki jak i chłopca.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger