środa, 19 lutego 2020

Męska Sprawa


Hello!
Przygotowałam dziś dla Was "Męską Kartkę" w stylu steampunk, do której wykorzystałam papiery Craft O'Clock z kolekcji "Era Techniki"
- Ozdobne Karty, oraz "Dodatki do wycinania I" i "Dodatki do wycinania II" z tej samej linii. 
Wykorzystałam dwie tekturki od Ego Craft: "Ramka okrągła z trybikami" oraz "Tekturki
z beermaty Tło" - skleiłam je ze sobą tworząc bardziej przestrzenną kompozycję. 
W prawym dolnym rogu znalazły się męskie atrybuty wycięte z wspomnianych arkuszy do wycinania, przyklejone kostkami dystansującymi.
Zamiast oklepanego "Sto lat!", wybrałam napisy "Naucz się latać" i "nigdy się nie poddawaj" z Arkusza z napisami "Chwytaj chwile 06" od Craft O'Clock
Brzegi postrzępionego papieru wytuszowałam na czarno i brązowo tuszami pigmentowymi
z Latarni Morskiej. Kropkę nad "i" stanowią żółte emaliowane kropki samoprzylepne "Marine".




Mam nadzieję, że Wam się podobało, i zainspirowałam Was do stworzenia własnej
"Męskiej Kartki. 

Efektami swojej pracy pochwalcie się w komentarzach.
Dziękuję za uwagę, pozdrawiam gorąco

Wykorzystane materiały:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger