piątek, 28 lutego 2020

CZAS NA KAWĘ


Hello!
Dzisiaj mam dla Was mocno aromatyczną inspirację. 
Do mojej "Kawowej Kartki" użyłam papieru od Laserowe Lowe z kolekcji "Coffee Time 01" oraz tekturek z beermaty napis - "Po pierwsze Kawa" od Laserowe Lowe, oraz Tekturowe tło od EgoCraft i Narożnik- Around the Ceremony od EgoCraft. 
Spod ręcznie robionych kwiatów wyglądają tekturkowe listki winogron z zestawu First Holly Communion od EgoCraft
Uzupełnieniem kompozycji kwiatowej jest gaza farbowana akwarelami na brązowo i zielono. Kropkę nad "i" stanowią białe kropki emaliowane Marine i ziarnka kawy pożyczone z kuchni .





Mam nadzieję, że moje kawowe inspiracje poruszyły Waszą wyobraźnię i efektami swojej pracy podzielicie się w komentarzach.
Dziękuję za uwagę, pozdrawiam gorąco
Materiały:
papier Coffee Time 01 - Laserowe Love



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger