sobota, 26 stycznia 2019

Wiosenne serce...

Wiosenne serce


Hej :)

Witam Was bardzo serdecznie. Jako dzisiejszą inspirację przygotowałam wiosenne serce. Powstało ono z najnowszej kolekcji Mintay by Karola Bloomville, a dla kontrastu użyłam arkusza ciemnych desek, ze "starej" kolekcji Dear Diary. Ozdobą kartki (w kształcie serca) jest papierowy bukiet kwiatów, wycięłam go z arkusza, z elementami do wycinania, właśnie z wiosennej kolekcji Mintay'ów- Bloomville. Z tego arkusza wzięłam także uroczego ptaszorka. Wszystko okraszone sizalem, a na dokładkę cekinami ;)  Prawda, że wyszło wiosennie?  Jak zwykle różne obrazki z arkusza do wycinania dają nam wspaniałe możliwości do stworzenia wyjątkowej pracy. Myślę, że tradycyjnie każdy znajdzie coś dla siebie.
kartka w kształcie serca

wiosenna kartka pełna kwiatów

dodatki na kartce -cekiny

elementy do wycinania z Bloomville

Z ArtBrawurki wykorzystałam:

Ps. Zajrzyjcie koniecznie do sklepu- pojawiło się sporo nowości :)

Dziękuję za uwagę i pozdrawiam serdecznie,
ArtBrawurka DT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger