piątek, 11 stycznia 2019

Exploding box na 80. urodziny

Exploding box na 80-tkę 


Dzień dobry

Męskie prace to dla mnie zawsze wyzwanie. O ile nie mam problemu z kolorystyką, bo brązy i beże są odpowiednie dla mężczyzny, o tyle zawsze mam problem z kwiatami. Ale zważywszy na to, że jest to piękna rocznica - 80 lecie, więc i kwiaty są jak najbardziej wskazane. Zrobiłam tym razem męską wersję urodzinowego exploding boxa. Z zewnątrz okleiłam go papierem Laserowe Love Vintage Gentleman, wewnątrz UHK Gallery Frosty Morning. Do ozdobienia wieczka i ścianek wykorzystałam tekturki Ego Craft. Na wieczko dałam ramkę okrągłą z trybikami, na ścianki samolot i balon z zestawu Travel. Na środku postawiłam kosz z kwiatami. Tekturki wytuszowałam, dodałam kwiaty i zielone listki. Całość prezentuje się tak:
urodzinowy exploding box

we wnetrzu boxa kosz z kwiatami

tekturka z balonem z serii Travel
 
wnętrze urodzinowego boxa

męski exploding box na 80-te urodziny

Z ArtBrawurki użyłam:



Pozdrawiam,
ArtBrawurka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger