piątek, 4 stycznia 2019

Art journal

Art journal i noworoczny wpis


Witajcie!

Korzystając z okazji, że to mój pierwszy wpis w Nowym Roku, chciałabym złożyć wszystkim najlepsze życzenia. Niech Nowy Rok przyniesie Wam miłość, radość i pomyślności wiele oraz spełnienie najskrytszych marzeń. Samych kreatywnych chwil! W ramach dzisiejszej inspiracji chciałabym zaprezentować Art Journal, który jest odpowiedzią na moje małe noworoczne postanowienie. Journal powstał na bazie zeszytu kraftowego Piątku 13.
Mój Art Journal składa się z 10 zszytych kart z naturalnego papieru kraft. Lubię materiałowe okładki, więc wykorzystałam jeansowe spodnie córki, z których już wyrosła ;) Materiał nakleiłam na dwa kawałki beermaty, do których przykleiłam okładki zeszytu. Z pięknym kolorem materiału idealnie gra papier Craft O'clock z kolekcji On The Couch. Okładkę zmediowałam i postemplowałam. W centralnym miejscu znajduje się tekturka łapacza snów Laserowe LOVE.
art journal - jeansowa okładka

hasła motywacyjne

tekturka z beermaty -łapacz snów

Noworoczny wpis w art journalu


Chciałabym również pokazać pierwszy journalowy wpis związany z Nowym Rokiem. Wykorzystałam papiery UHK Gallery oraz stempel Julie Nutting firmy Prima.
wpis noworoczny w art journalu

stempel  Julie Nutting firmy Prima.

Wykorzystane materiały:


Pozdrawiam,
 Aneta 
DT ArtBrawurki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger