czwartek, 3 stycznia 2019

Shaker card na urodzinki

Shaker card dla dziewczynki 


Dzień dobry,

mam nadzieję, że Nowy Rok rozpoczęliście dobrze i kreatywnie. Zapraszam Was dzisiaj na moją pierwszą inspirację w tym roku. Tym razem przygotowałam shaker card dla dziewczynki. Wykorzystałam papier Laserowe Love Vintage Baby Girl. Z arkusza wycięłam motyw zabawek. Papier częściowo poszarpałam, w nadszarpnięcia wstawiłam tiulowe róże. Shaker wypełniłam cekinami. Na sklepowych półkach znajdziecie poszukiwane "szybki" do shakerów. W górnych rogach kartki dodałam rozciętą i zembossowaną na biało tekturkę Innocence z Ego Craft. Dołożyłam kwiaty, listki oraz napis. A cała karteczka prezentuje się tak:

kartka urodzinowa dla dziewczynki

shaker z cekinami
papier do scrapbookingu Vintage Baby Girl

Z ArtBrawurki wykorzystałam:


Pozdrawiam,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger