sobota, 15 września 2018

Wyścigówka na 18-kę

Na 18-kę wyścigówka w pudełku 


Dzień dobry,

 aż wierzyć mi się nie chce, że u mnie kolejna męska praca. Tym razem kartka w pudełku z okazji 18. urodzin, dla fana piłki nożnej i samochodów. Miało być bez zbędnych ozdób. Pudełko okleiłam więc tylko papierami na płasko. Sięgnęłam po kolekcję Craft O'Clock Ladies & Gentlemen. Jedynym wystającym elementem jest "18", którą podkleiłam na kostkach 3D. Kartkę ozdobiłam tekturką Laserowe Love z wyścigówką. W tle wykorzystałam grafikę z piłką nożną.

zestaw na osiemnaste urodziny

kartka urodzinowa dla chłopaka

pudełko z ozdobnymi cyframi

tekturka z beermaty -wyścigówka

komplet z okazji 18-tych urodzin dla chłopaka

Z ArtBrawurki użyłam:


Pozdrawiam,
ArtBrawurka-Baner DT

2 komentarze:

  1. fantastyczny zestaw, a piłki wyglądają jakby miały zaraz wyskoczyć z tej kartki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, motywem przewodnim miał być samochód i piłka ożna, połączyłam i wyszło jak wyszło ;) pozdrawiam

      Usuń

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger