czwartek, 20 września 2018

Przybornik na biurko

Jesienny przybornik 


Witam!

Już jakiś czas temu rozpoczął się rok szkolny i nie ukrywam, że przez ostatnie tygodnie zdecydowanie dominowała u mnie szkoła. Ale znalazłam też czas, żeby trochę pomediować i… zrobiłam sobie szkolny przybornik na biurko w jesiennej oprawie.

ozdoby na przyborniku -zmediowane

 

Jak zrobiłam przybornik?


Kubek z drewna pomalowałam dwukrotnie białym gesso, później czarnym gesso, troszkę też potapowałam brązową farbą i jeszcze raz pociągnęłam cienką warstwą białego gesso. Tekturki potuszowałam i nakleiłam, a na nich ułożyłam gazę, sizal i kwiaty oraz dość obficie obsypałam kulkami i proszkiem 3d. A następnie wszystko pociapałam i pochlapałam, używając chyba wszystkich mediów, które posiadam w kolorach brązu i złota: farb, mgiełek, wosków. Dodałam trochę chlapnięć, a na koniec wszystko rozbieliłam białym gesso, stosując metodę suchego pędzla. Liczę na to, że przybornik będzie mi służył przez cały rok szkolny.

zmediowany przybornik

ozdoby na przyborniku -kwiaty, kulki, tekturki

Z ArtBrawurki wykorzystałam:


Pozdrawiam, 
baner DT ArtBrawurka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger