czwartek, 15 marca 2018

Wielkanocna ozdoba w fioletach

Wielkanocna kura we fioletach


Dziś przychodzę do Was z mix -mediową wielkanocną kurą we fioletach. Na drewnianej kurze położyłam maskę, a następnie ułożyłam kompozycję, której głównym elementem są pisanki z beermaty Laserowe Love (tylko gładkie części) oraz kwiaty. Ale oczywiście użyłam też praktycznie wszystkiego, co miałam pod ręką: gazy, sizalu, różnych kulek i kamyków, pręcików, gałązek. Dodałam wielkanocny napis Laserowe Love. Następnie wszystko pokryłam białym gesso . Później użyłam czterech kolorów mgiełek i troszkę złotej porporiny. A po wysuszeniu jeszcze kurę pogessowałam i chlapnęłam białą ecoliną. 

kura ozdobionamix mediami

pisanki z beermaty ozdobione gesso

wycinanka -napis z beermaty


Z ArtBrawurki użyłam:



Pozdrawiam, 
ArtBrawurka-baner

 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger