wtorek, 6 marca 2018

Kartka wielkanocna z pisankami

Kartka wielkanocna z ażurowymi pisankami


Witam serdecznie

Wielkanoc zbliża się wielkimi krokami i już za chwilę nastąpi moment wysyłania świątecznych kartek, dlatego na dzisiejszą inspirację przygotowałam taką kartkę . Wykorzystałam energetyczną, kolorową kolekcję Laserowe Love Easter Bunny oraz napis i pisanki z beermaty, również Laserowe Love. Stworzyłam wiosenną, kwiatową kompozycję z wiankiem, do której dodałam gazę, kulki 3D, motyle z masy plastycznej, kropki samoprzylepne, piórka, pręciki, sizal… czyli tak naprawdę wszystko, co miałam pod ręką. Na koniec co nieco pogessowałam i pochlapałam mgiełką. Mam nadzieję, że przywołam wiosnę…
 

kartka świąteczna z okazji Wielkanocy 

tekturki z beermaty -ażurowe pisanki i napis

kartka w pięknej, energetycznej kolorystyce

kompozycja kwiatowa na kartce
 


Z ArtBrawurki użyłam:


 Pozdrawiam,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger