wtorek, 13 marca 2018

Wielkanoc z pisankami

Kartka wielkanocna z pisankami


Dzień dobry,

w ramach dzisiejszej inspiracji chciałabym pokazać kolejną kartkę wielkanocną. Tym razem jest zielono i soczyście - z pisankami w roli głównej, które wycięłam z paska Laserowe Love. Połączyłam zielony papier z Easter Bunny oraz Green and beige Laserowe Love z papierem kraft i zielonym, metalicznym kartonem. Pisanki, z lewej strony podkleiłam na kostkach dystansowych, dodałam zająca, bazie, liście oraz kwiaty. Całość rozjaśniłam białymi dodatkami.
Zapraszam.
tradycyjna kartka świąteczna

kolorowe pisanki z papieru

ozdoby wielkanocne -zając, jajka i kwiaty

kartka wielkanocna wielowarstwowa

Z ArtBrawurki wykorzystałam:



Pozdrawiam,
baner DT ArtBrawurki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger