czwartek, 29 marca 2018

Kartka w stylu clean&simple


Kartki wielkanocne clean&simple


 Witajcie!

Przysłowie mówi, że szewc bez butów chodzi - w dzisiejszym poście pokażę Wam szybkie kartki, które musiałam wymyślić, by wysłać najbliższej rodzinie. Co prawda, ostatnio pisałam, że więcej wielkanocnych kartek nie powstanie w tym roku. Jednak choroby pokrzyżowały plany i zamiast miłego, rodzinnego spotkania będą kartki i rozmowy telefoniczne.
Z racji tego, że nie mogłam zdecydować się na kolor papieru, wybrałam papier kraftowy.
I tak oto, wyglądają moje wielkanocne kartki w stylu clean&simple.

 kartka wielkanocna w stylu clean &simple

świateczna karteczka z zajączkiem

Korzystając z okazji, chciałabym złożyć Wam najserdeczniejsze życzenia z okazji Świąt Wielkanocnych.


Niech Zmartwychwstanie Pańskie, które niesie odrodzenie duchowe, napełni wszystkich spokojem i wiarą, da siłę w pokonywaniu trudności i pozwoli z ufnością patrzeć w przyszłość.



Użyte materiały z ArtBrawurki:




Pozdrawiam,
Aneta
baner DT ArtBrawurki

1 komentarz:

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger