czwartek, 14 września 2017

Ślubny exploding box


Exploding box w wersji ślubnej


Dzień dobry

W ramach pierwszej inspiracji dla sklepu ArtBrawurka chciałabym pokazać Wam ślubny exploding box z wieloma ozdobami skrytymi w jego wnętrzu.

pudełko typu exploding box w wersji ślubnej

 

Sposób wykonania pudełka


Do jego przygotowania wykorzystałam gotową bazę w kolorze kraft oraz najnowszą kolekcję papierów UHK Gallery- Frosty Morning. Brązy i odcienie niebieskiego przełamałam bielą
i papierem kraft. Pudełko ozdobiłam ręcznie robionymi kwiatami z foamiranu. Jedna ze ścianek jest kieszonką na pieniądze.
Wszystkie napisy odbiłam przy pomocy stempli, tuszem do embossingu. Posypałam złotym pudrem do embossingu z Agaterii, który stopiłam.
 kwiaty własnoręcznie robione z foamiranu 

ozdoba młodej pary z wykrojnika

napis zrobiony z użyciem tuszu i pudru do embossingu

bazą pudełka jest papier typu kraft

papier do scrapbookingu Frosty Morning UHK Gallery

wnętrze pudełka jest bogato zdobione

2 komentarze:

  1. Świetny box. Fajne dodatki na każdej z bocznych ścianek. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger