sobota, 23 września 2017

Kartka ślubna w pudełku

 Ślubna kartka w pudełku 

Dzień dobry,
zapraszam na moją kolejną inspirację. Tym razem przygotowałam kartkę ślubną w pudełku. Miało być elegancko, ale jednocześnie delikatnie i romantycznie. Zobaczcie, czy udało mi się zrealizować moje założenie:)
kartka i pudełko z okazji ślubu

 

Lekko i romantycznie...

 

Postawiłam na rozmiar DL, czyli 21cmx9,9cm. Wykorzystałam gotową bazę z pudełkiem w kolorze kraft. Brzegi pudełka okleiłam taśmą washi. Pudełko oraz bazę ozdobiłam papierem UHK Gallery z kolekcji Frosty Morning, który pomieszałam z papierem kraft. 
Dodałam kwiaty i koronki. Całość wykończyłam napisem odbitym przy pomocy stempelka. Mam nadzieję, że udało mi się nadać temu zestawowi lekkiego i romantycznego klimatu, pomimo  kolorystyki, na którą się zdecydowałam.
 
Pudełko i baza z papieru kraftowego w rozmiarze DL

pudełko ozdobione taśmą washi i kwiatami 

białe kwiaty z papieru 

kartka ozdobiona koroną gipiurową i kwiatami 

romantyczny bukiet jest ozdobą ślubnek kartki

  W pracy wykorzystałam materiały z ArtBrawurki:

2 komentarze:

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger