czwartek, 7 września 2017

Blogowy debiut ArtBrawurki

ArtBrawurka rusza z blogiem

 

W połowie sierpnia ogłosiliśmy nabór do DT ArtBrawurki -sklepu z materiałami do scrapbookingu i project life. Zgłosiło się wiele osób, którym serdecznie dziękujemy. 
Miło nam przedstawić utalentowane projektantki, które znacie z blogowego świata:)

 

DT ArtBrawurki

 

baner  DT ArtBrawurki Agnieszka
Nazywam się Agnieszka, w internecie występuję jako chanya13. Swoim papierowym hobby zajmuję się od 5 lat. Kolorowy świat papierów pozwala mi się zrelaksować po ciężkim dniu pracy, rozjaśnia pochmurne dni, jest świetną terapią antystresową. Robię głównie kartki, exploding boxy oraz notesy. Lubię kolor i kontrast, "nieodpowiednie" kolory na daną okazję oraz fiolet i róż. Moje prace często są wielowarstwowe  z dodatkiem kwiatów. Poza papierem swój wolny czas dzielę pomiędzy ogród, góry... i koty.
banerek ArtBrawurki z Anetą
 Jestem Aneta, w internecie tworzę pod nickiem Manufaktura Anety. "Rób, co lubisz, a nie będziesz musiał pracować" - zawodowo spełniam się w szkole a prywatnie będąc mamą. Scrapbooking to dla mnie forma relaksu, spełnienia się artystycznie. Lubię robić kartki, boxy ale najbardziej ciągnie mnie do mixed mediów. Wciąż szukam swojego stylu, lubię eksperymentować.
Znajdziecie mnie: 
DT ArtBrawurka Doti Melodia
Mam na imię Dorota. Mój nick  to Doti Melodia.
Jestem marzycielką i spełniam swoje marzenia. Realizuję się w kilku dziedzinach, przede wszystkim jako Mama i Żona oraz nauczyciel, poetka i fascynatka scrapbookingu. Pokochałam papier w 2013 roku i nie wyobrażam sobie życia bez pasji. Uwielbiam także mediować, planować oraz nording walking. Zapraszam Was do mojego miejsca w sieci, gdzie mówię o pasji, która ma wiele twarzy.
banerek DT ArtBrawurki z Kingą 
mam na imię Kinga, choć większość osób zna mnie
jako Ki i to imię zdecydowanie bardziej wolę


jestem osobą o wielu pasjach i zainteresowaniach
scrapbooking zajmuje wśród nich  obecnie dominującą,
choć nie jedyną rolę ... bo jest też malarstwo, do którego mam nadzieję
niebawem znów aktywnie wrócić

moje prace są bardzo kobiece-zazwyczaj z duża ilością warstw, kwiatów i mediów
stosuję: farby akwarelowe, olejne, a nawet te do szkła..lakiery do paznokci.. tusze
kocham pastę strukturalną, folię OWV jako maskę i crackle za jego niezwykłe możliwości
najczęściej robię kartki i scrapy ze zdjęciami mojej córki (czasem i inne prace)...
i wciąż pozostaję wierna recyklingowi w każdej postaci!


Dziewczynom życzymy wielu wspaniałych pomysłów, a Wam -Drodzy Czytelnicy- wielu inspirujących chwil z naszym blogiem:)

Koniecznie zajrzyjcie do nas w sobotę -mamy dla Was przygotowaną niespodziankę!

4 komentarze:

  1. cieszę się, że mogę być częścią tego zespołu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za okazane zaufanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę na nowa przygodę! Zwłaszcza w tak miłym towarzystwie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że będę mogła tworzyć w takim towarzystwie ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger