wtorek, 26 września 2017

Karteczki na Boże Narodzenie

Kartki na Boże Narodzenie

 

Witajcie ponownie :)
W tym roku moja rodzina nieco się powiększyła, więc postanowiłam przygotowania do świąt zacząć dużo wcześniej. Zaczęłam od czegoś prostego na rozgrzewkę, czyli od kartek. Mam w ogóle taki zwyczaj, że co roku wszystkim daję ręcznie robione kartki.
kartka świąteczna z wiankiem z ostrokrzewu


Prostota i elegancja w jednym 

 

I tak oto powstały dwie bardzo minimalistyczne karteczki. Do ich wykonania użyłam białego tłoczonego papieru czerpanego, ciemnozielonych baz, pasków do samodzielnego wycinania i dziurkacza z motywem ostrokrzewu. Całość zwieńczyły chlapania i zielone kryształki samoprzylepne w dwóch odcieniach. Prostota i elegancja w jednym :)
kartka bożonarodzeniowa z motywem ostrokrzewu

Świąteczna kartka z liśćmi ostrokrzewukartka na święta z motywem ostrokrzewu

 A Wy już zaczęliście robić kartki na Boże Narodzenie, czy dla Was to jeszcze za wcześnie?

Materiały wykorzystane w karteczkach ze sklepu ArtBrawurka:


Pozdrawiam, 
Ki 

2 komentarze:

  1. Jaka prostota???? Piękna karteczka która przypomina nam o zbliżających się świętach. Ja karteczki robie przez cały rok dzięki zabawom u koleżanek na blogach-dzieki temu na święta i BN i Wielkanoc mam karteczek pod dostatkiem. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie lubię świąt ale uwielbiam dawać drobne upominki i prezenty ... dlatego "oswajam" święta ... a motywacji gratuluję - sama niedawno dołączyłam do rogatego :P

      Usuń

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger