czwartek, 3 maja 2018

Mój pierwszy Project Life

Mój pierwszy Project Life


Witajcie

Lubię różne formy scrapowe od kartek poprzez skomplikowane mediowe prace. Jednak jest jedna forma, z którą mi nigdy nie było po drodze - Project Life. To kolejne podejście. Pierwsze, kilka lat temu, zakończyło się na zakupie i sprzedaży po kilku miesiącach albumu z koszulkami. Pewnie powodów było kilka, jednym z nich było wywoływanie zdjęć raz do roku. Niemniej jednak nadarzyła się okazja. Zostałam poproszona o prowadzenie kroniki chóru. Format kroniki, takiej prawdziwej,  trochę mnie przeraził, bo jednak trzeba znaleźć czas na uzupełnianie tych wielkich formatów kartek. Dlatego też zdecydowałam się na album do PL w formacie 6x8. Powoli kronika się zapełnia, brakuje jednak jeszcze zdjęć, ale myślę, że pojawią się one z czasem. Już samo zapisanie informacji o powstaniu chóru, jego składzie i ciekawostkach zajmuje kilka stron. Na pewno ten format posłuży mi na kilka lat :)
Project Life -kartki do journalingu

album - kronika chóru parafialnego

przykładowa strona albumu PL

koszulki do albumu PL - rózne wersje


Wykorzystane materiały z ArtBrawurki:


Pozdrawiam,
baner DT ArtBrawurki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger