czwartek, 17 maja 2018

Podziękowanie dla księdza

Podziękowanie dla księdza


Dzień dobry

W ramach dzisiejszej inspiracji przygotowałam podziękowanie dla księdza. Kartkę z pudełkiem. Tym razem postawiałam na niebiesko-brązową kolorystykę. Pudełko ozdobiłam tekturową ramką i cytatem. Dodałam kwiaty. Do kartki wykorzystałam komunijną tekturkę z Laserowe Love - kielich z hostią w owalu. Również dodałam kwiaty, m.in. piankowe róże. Ze względu na ich duże rozmiary, świetnie sprawdzają się w pracach, do których dodajemy pudełko. Zapraszam.

podziękowanie z mottem

kartka ozdobiona tekturka i kwiatem

komplet z podziekowaniem dla ksiedza

motto w ozdobnej ramce z beermaty


Z ArtBrawurki wykorzystałam:

Pozdrawiam,
baner ArtBrawurki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger