wtorek, 29 maja 2018

Blejtram z górnikiem

Blejtram z górnikiem 


Witajcie!

Ostatni zlot scrapbookingowy oraz ostatnie wydarzenia na kopalni skłoniły mnie do refleksji. Z tej okazji zrobiłam blejtram o górniku. Mieszkam na Śląsku już kilkadziesiąt lat, ale nie czuję się ślązaczką. Mimo to znam wielu ludzi, którzy pracowali lub pracują na kopalni. Praca górnika jest pracą bardzo niebezpieczną. Dlatego oprócz tego, że górnika symbolizuje kopalnia, to uważam, że górnik ma ogromne serce, ma marzenia i jest silnym człowiekiem.
tekturki -trybiki i zębatki

tło wykonane gruntem akrylowym -gesso

blejtram z górnikiem z tekturki

W pracy użyłam materiały z ArtBrawurki:


Pozdrawiam,
baner DT

2 komentarze:

  1. Jestem pod wrażeniem pomysłu i wykonania. Bardzo odpowiada mi też kolorystyka. Mam górników w rodzinie, więc tematyka jest mi bliska. Chciałam niedawno udekorować mój salon obrazami o tematyce górniczej, ale chyba trudno takie znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło :) To nie pierwszy mój blejtram w górniczych klimatach :)

      Usuń

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger