sobota, 26 maja 2018

Box z wózeczkiem

Exploding box z wózeczkiem 


Dzień dobry,

czas zakończyć sezon komunijny a pomyśleć o innych uroczystościach. Dzisiaj przygotowałam dla Was exploding box z wózeczkiem dla dziewczynki. Powstał on z okazji chrztu świętego. Gotową bazę exploding boxa okleiłam z zewnątrz papierami Piątek Trzynastego, wewnątrz wykorzystałam kropki z Laserowe Love oraz UHK. Wieczko ozdobiłam różowymi, piankowymi różami z tiulem
(w sklepie są dostępne również białe i ecru) oraz materiałowymi kwiatami. W środku pudełeczka umieściłam wózek 3D. Ścianki ozdobiłam motywami związanymi z chrztem - aniołkiem i świecą. Pod napisem Baby ukryłam kieszonkę na pieniądze. Zapraszam.
box z okazji chrztu św.

ażurowy wózeczek  3D z tekturki

ozdobione pudełko -box

ukryta kieszonka wewnatrz boxu

Ze sklepu ArtBrawurka wykorzystałam:

Pozdrawiam,
ArtBrawurka baner DT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger