środa, 27 października 2021

Świąteczna karteczka z łyżwami.

 


Hej :)

Dziś znów inspiruję świątecznie, prostą karteczką taką do koperty. 
Tym razem postanowiłam wykorzystać ponadczasową kolekcję "Home for Christmas" od Mintay Papers.


Bardzo spodobała mi się grafika łyżew i to właśnie ona stała się centralnym punktem mojej karteczki. Podkleiłam ją na taśmie dystansowej, żeby nadać jej nieco wypukłości, a pod nią umieściłam wyciętą wykrojnikiem serwetkę. 


Bazę kartki okleiłam arkuszami nr 02 i 04 i ostatnią warstwę dodatkowo obszyłam zygzakowym ściegiem na maszynie.


Mam nadzieję, że karteczka przypadnie moim bliskim do gustu.
A czy wy też zaczynacie już tworzyć świąteczne prace, czy jest dla Was jeszcze za wcześnie? Koniecznie dajcie znać w komentarzach :)

Ze sklepiku wykorzystałam:







Pozdrawiam cieplutko, 
Magda 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger