niedziela, 17 października 2021

Kartka świąteczna w słodkim klimacie

 


Cześć,

Wprawdzie mamy dopiero jesień, ale powoli na blogach zaczynają się już pojawiać pierwsze świąteczne inspiracje. Ja w tym roku również postanowiłam nie odkładać bożonarodzeniowych prac na ostatnią chwilę, więc dziś prezentuję pierwszą z nich - prostą karteczkę świąteczną, taką do koperty.


 Do jej wykonania użyłam starszej kolekcji papierów "The Sweetest Christmas" od Mintay Papers. Mimo tego, że co roku wychodzą nowe bożonarodzeniowe kolekcje, ta jest moją ulubioną i gdy tylko się kończy uzupełniam jej zapas na kolejny sezon :)


Moja kartka składa się z 3 warstw papieru, na których umieściłam podklejoną na taśmie dystansowej rameczkę. Z arkusza z grafikami wycięłam imbryczek i poinsecję oraz piernikowy domek i wkleiłam je na rameczce. Dodałam tekturkowy cytat oraz kilka kryształków. 


Ze sklepiku użyłam:







Pozdrawiam cieplutko, 

Magda





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger