czwartek, 7 października 2021

Kartka - podziękowanie dla nauczyciela

 


Hej

Wielkimi krokami zbliża się 14 października, czyli Dzień Edukacji Narodowej, przychodzę więc dziś do Was z prostą, delikatną karteczką - podziękowaniem dla nauczyciela.


Do jej wykonania wykorzystałam papiery z dwóch zupełnie różnych kolekcji papierów, które po prostu fajnie kolorystycznie ze sobą współgrały. Arkusz 05 z kolekcji Frosty Sparking od Craft o'clock połączyłam z delikatnie błękitnym arkuszem 06 z kolekcji Spacer w chmurach od Paper Heaven.
Wierzchnią warstwę przeszyłam zygzakiem na maszynie, i na niej za pomocą kosteczek dystansowych nakleiłam serwetkę wyciętą wykrojnikiem, a także digi stempelek z sową i tekturkowy napis "Dziękujemy".


 Bardzo lubię mieszać przeróżne scrapowe papiery, bo można uzyskać ciekawy efekt końcowy, ważne jest tylko by dane arkusze w jakiś sposób ze sobą korespondowały, a ich barwy nie "gryzły się" tylko tworzyły spójną całość.

A jak to jest u Was? Lubicie mieszać w jednej pracy kilka kolekcji papierów, czy jednak staracie się ograniczyć tylko do jednej? :)


Ze sklepiku wykorzystałam:
 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger