wtorek, 7 września 2021

Ślubny box z mostkiem i Młodą Parą

 


Cześć,

Na moją dzisiejszą inspirację przygotowałam ślubny exploding box w delikatnych, pastelowych kolorach, z odrobiną koronki na wieczku.

Box wykonałam z prześlicznej kolekcji papierów "Florabella" od Mintay Papers. Kolekcja jest bardzo uniwersalna, więc można z niej stworzyć sporo projektów na przeróżne okazje. Mnie najbardziej urzekły w niej piękne bladoróżowe kwiaty z arkusza nr 02, który postanowiłam wykorzystać jako papier bazowy mojego exploding boxa.


Środek okleiłam również arkuszem nr 02 oraz 01. Na środku umieściłam tradycyjnie, mini pudełeczko na banknoty, a na nim śliczny mostek 3D od Twojatekturka. Na ściankach znalazły się tekturki obrączki, a także suknia ślubna i granitur. 



Całość bogato ozdobiłam grafikami wyciętymi z arkusza do wycinania, a także ręcznie robionymi kwiatami.


Ze sklepiku użyłam:








Pozdrawiam cieplutko,

Magda





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger