piątek, 24 września 2021

Kartka z shaker boxem na 18 urodziny

 Hej

Ostatnio bardzo polubiłam tworzenie kartek z shaker boxami, a skoro mam kilka przepięknych małych bloczków papierów postanowiłam w końcu je zagospodarować.

Tym razem sięgnęłam po drapieżną kolekcję "Glam&Rock" od Mintay Papers. Moja kartka prawie w całości powstała właśnie z małego bloczka tej kolekcji. Samego shaker boxa wykonałam za pomocą wykrojników, którymi wycięłam okręgi, a następnie skleiłam ze sobą. Do środka wsypałam cekiny i mikrokulki, a całość zamknęłam folią transparentną.


Mojego shaker boxa ozdobiłam oczywiście na bogato, malutkimi grafikami przedstawiającymi szpilki, przybory do makijażu, gitarę elektryczną oraz kwiatami i listeczkami. Wszystkie elementy przyklejałam warstwowo używając taśmy piankowej, dzięki czemu cała kompozycja zyskała delikatny efekt 3D.


Na koniec by całej pracy dodać jeszcze nieco blasku, potraktowałam ją złotym brokatem, cekinami i złotymi kuleczkami.

Jak widzicie shaker boxy świetnie prezentują się nie tylko w wersji dziecięcej, ale także w tej bardziej dorosłej.

Użyłam:









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger