poniedziałek, 27 września 2021

Jesienny czekoladownik dla nauczyciela

 


Hej

Jesień nieodmiennie kojarzy nam się z początkiem nowego roku szkolnego, a jak rok szkolny to również Dzień Nauczyciela, który będziemy obchodzić już niedługo.

Z tej okazji przygotowałam dziś inspirację na drobny upominek dla nauczyciela - czyli czekoladownik. Nieczęsto zdarza mi się sięgać po tą formę kartki, ale na tę okazję wydaje mi się wprost idealna.



Mój czekoladownik powstał z ubiegłorocznej cudownie jesiennej kolekcji papierów "Fall Festival" od Mintay Papers. Gotową bazę czekoladownika okleiłam zarówno z zewnątrz jak i w środku, a następnie z arkusza z dodatkami wycięłam tablicę i na niej umieściłam grawerowaną tekturkę przedstawiającą chłopca z króliczkiem czytających książkę. 


Dodałam również wyciętą wykrojnikiem serwetkę, a także kilka kwiatów i listeczków wyciętych z kolekcji. Na koniec wkleiłam ręcznie wykonanego kwiatuszka z tkaniny, a całość posypałam brokatem.


Ze sklepiku użyłam:







Pozdrawiam cieplutko, 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger