sobota, 17 kwietnia 2021

Podziękowania dla rodziców chrzestnych

 

Cześć!

Dzisiaj mam dla Was dwie kartki, będące podziękowaniami dla Rodziców Chrzestnych. 

Wykorzystałam kwadratowe craftowe bazy kartek, które ozdobiłam papierami od Craft O'Clock z kolekcji Lovely When You Smile. Wykorzystałam także arkusz z dodatkami do wycinania z tej samej kolekcji. Poszczególne warstwy kartek odseparowałam od siebie stosując beermatę i pistolet z klejem na gorąco. Dekoracyjne elementy wycięłam za pomocą maszynki tnąco-wytłaczającej Sizzix. Dopełniłam kompozycję kwiatami, od których zaroiło się ostatnio na półka sklepu ArtBrawurka. Spójrze sami, jakie cudowne efekty udało mi się osiągnąć.













Wykorzystałam:

Baza kartki craft

 Papier Lovely When You Smile 01

Papier Lovely When You Smile 04  

Arkusz dodatków do wycięcia Lovely When You Smile

Klej Magic

Pistolet do kleju na gorąco

 Tektura Beermat

 Perły samoprzylepne Gold 

Kostki dystansujące 

Maszynka tnąco-wytłaczająca Sizzix A5

Kwiatki papierowe - białe różyczki

 Kwiatki papierowe - Dzikie róże

Ryżyk zielony 

Kwiatki paierowe - Zielone różyczki 

 

 Pozdrawiam gorąco i życzę kreatywnej soboty, 

Paulina


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger