sobota, 10 kwietnia 2021

Kartka na pierwsze urodziny

 

Cześć!

Dzisiaj przychodzę do Was z kartką na pierwsze urodziny małego człowieczka. Każda okazja jest dobra do świętowania, a pierwsze urodziny to już szczególnie ważna uroczystość.

Wykorzystałam papiery z kolekcji Sleep & Dream 01 od Craft O'Clock oraz arkusz z dodatkami do wycinania 02 z tej samej kolekcji. Precyzyjnymi nożyczkami od DP Craft wycięłam poszczególne elementy z arkusza i przykleiłam je wykorzystując kosteczki dystansowe. Odrobinę gazy i sizalu przykleiłam pistoletem z klejem na gorąco. Tekturkowy napis od Ego Craft pokolorowałam i zembossowałambezbarwnym tuszem

Białymi emaliowanymi kropkami dopełniłam kompozycję kartki. Kartka jest dosyć płaska i mieści się w kopercie.












 Wykorzystałam:

Sleep & Dream Craft O'Clock 01

Arkusz z dodatkami do wycinania Sleep & Dream Craft O'Clock 02

Klej Magic

Pistolet do kleju na gorąco

Tekturkowy napis

Kropki emaliowane

Nagrzewnica do embossingu 

Nożyczki precycynne 

Tusz do embossingu


Pozdrawiam serdecznie, Paulina



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger