sobota, 24 kwietnia 2021

Miłosna kartka "Słodkie szczęście" - kolekcja Lovely When You Smile

 


Cześć!

Dzisiaj przychodzę do Was z miłosną kartką, bo przecież każda okazja jest dobra, żeby zrobić kartkę. 

Do craftowej, kwadratowej bazy kartki przykleiłam postrzępione arkusze z kolekcji Lovely When You Smile od Craft O'Clock, odseparowałam je beermatą przyklejoną klejem na gorąco. Trzeciej warstwie kartki wywinęłam rogi, i umieściłam w nich kwiaty. Wykorzystałam napisy tekturkowe od Studio Forty z zestawu Magic Fall, użyłam także tekturkowe serca z Kreatywnej Pracowni. Do kompozycji kwiatowych dodałam kilka listków wyciętych maszynką Sizzix, chlapnęłam białym gesso i kartka gotowa! Mam nadzieję, że Wam się podoba.

 







Wykorzystałam:

Baza kartki craft

 Papier Lovely When You Smile 01

Papier Lovely When You Smile 03

Papier Lovely When You Smile 04  

Papier Lovely When You Smile 05

Napisy tekturkowe 

Tekturkowe serca 

Ryżyk zielony

Białe papierowe różyczki 

Papierowe kwiaty jabłoni 

Zielone papierowe różyczki 

Klej Magic

Pistolet do kleju na gorąco

 Tektura Beermat

Maszynka tnąco-wytłaczająca Sizzix A5

Pudełko z okienkiem

 

 Pozdrawiam gorąco i życzę kreatywnej soboty, 

Paulina (MaloMalo.pl)




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger