wtorek, 13 października 2020

Świąteczna zawieszka

 


Hej!
Choć do świąt jeszcze sporo czasu, ja już powoli szykuję sobie pierwsze dekoracje. 
W sklepiku ArtBrawurki znajdziecie świetne bazy tekturowe w kształcie bombek, ja taką jedną bazę w kształcie sopelka ozdobiłam papierami i elementami do wycinania od MintayPapers
Jako papieru bazowego użyłam najnowszej kolekcji Winterland, w przepięknych odcieniach czerwieni i błękitu, a dodatki to miks kolekcji Winterland, Sweetest Christmas oraz Home For Christmas. 
Z tych elementów stworzyłam kompozycję i przyklejałam je warstwowo za pomocą taśmy piankowej. Na koniec dodałam kilka styropianowych kuleczek, perełki oraz wstążkę. 
Taka świąteczna dekoracja idealnie nada się jako zawieszka do okna lub na ścianę 🙂










Pozdrawiam serdecznie,


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger