poniedziałek, 5 października 2020

Dla Nauczyciela

 


Witajcie!
Dzisiaj przychodzę do Was z pomysłem na prosty i efektowny czekoladownik na Dzień Nauczyciela
Mam wrażenie że wręczanie nauczycielom upominków zostało nieco zapomniane. A szkoda. 
Dlatego postanowiłam kultywować tę tradycję, zwłaszcza w tych trudnych i dziwnych czasach powinniśmy doceniać ciężką pracę nauczycieli.
Do przygotowania czekoladownika wykorzystałam craftową bazę mini czekoladownika i papiery
z kolekcji Craft O'Clock "Summer Charm
". Brzegi papieru wytuszowałam ugrowym tuszem z zestawu 20 mini tuszy wodnych szybkoschnących od DP Craft. 
Pudełko zawiązywane jest satynową wstążką w kolorze złotego brązu. Wszystkie elementy skleiłam Klejem Magic. Emaliowane kropki od DP Craft podmalowałam emalią w kolorze czekolady, aby dopasować je do kolorystyki całości. Et voilà!














Dziękuję za uwagę, życzę kreatywnego poniedziałku i twórczego tygodnia.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger