poniedziałek, 26 października 2020

Jesienne zaproszenie

 


Witajcie!
Dzisiaj przychodzę do Was z jesiennym zaproszeniem w przepięknych kolorach.
Wykorzystałam białą bazę kartki, do której w pierwszej kolejności przykleiłam bordową wstążkę. 
Następnie przygotowałam trzy warstwy postrzępionego papieru do scrapbookingu od Mintay Papers z kolekcji "The four seasons Autumn". 
Poszczególne warstwy papieru oddzielałam od siebie przyklejając je klejem na gorąco do beermaty. Grzybki wycięłam z bloczku "Flora book 3" także od Mintay Papers. 
Zbudowałam kompozycję z bordowych i czerwonych kwiatów, które przykleiłam pistoletem do porostów przyniesionych ze spaceru. 
W diagonalnych narożnikach przykleiłam emaliowane kropki, które lekko stuningowałam emalią do paznokci. Całość chlapnęłam białym gesso i dodałam tekturkowy napis od Ego Craft. I eleganckie jesienne zaproszenie gotowe!












Dziękuję za uwagę,


1 komentarz:

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger