wtorek, 14 lipca 2020

Urodzinowa księga gości dla podróżnika.


Hej!

Moja dzisiejsza inspiracja powstała jako prezent dla pewnego młodego miłośnika podróży.
Jest to połączenie albumu i księgi gości, w której znajdą się zarówno wpisy przyjaciół, jak i fotografie z rozmaitych podróży.
Do wykonania projektu wykorzystałam papiery i dodatki od MintayPapers, które znajdziecie oczywiście w sklepiku ArtBrawurki.
Okładkę wykonałam na bazie beermaty, a zdobią ją elementy wycięte z najnowszej książeczki "Travel Book", klejone warstwowo.
Wykorzystałam również motyw mapy świata, który znajdziecie na odwrocie każdej ze stron książeczki, w kilku kolorach.
Karty w środku, są gładkie, delikatnie ozdobione motywami podróżniczymi.
Mam nadzieję, że taki prezent przypadnie solenizantowi do gustu







Pozdrawiam słonecznie!

Ze sklepiku użyłam:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger