wtorek, 7 lipca 2020

Kartka motywacyjna dla mężczyzny - Bądź Odważny


Witajcie!

Dzisiaj przychodzę do Was z kartką w stylu retro, która ma dodać mocy pewnemu mężczyźnie. Na bazie formatu DL, użyłam trzech arkuszy papierów od Mintay z kolekcji "BirdSong 02" ,"Together 05" oraz "Life Stories 02" . 
Poszczególne poziomy kartki oddzieliłam stosując beermatę i klej Magic. 
Wycięte elementy zdystansowałam Kostką samoprzylepną 3d od DpCraft.
Do ręcznie formowanych kwiatów zastosowałam czarne dekoracyjne ćwieki od DpCraft. Emaliowane kropki i emaliowanego ptaszka od DpCraft pociągnęłam czarnym lakierem do paznokci - aby dopasować je do kolorystyki całej kompozycji 







Mam nadzieję, że zainspirowałam Was do twórczego działania. 
Dziękuję za uwagę i życzę Wam kreatywnego wtorku.
Pozdrawiam gorąco
Użyłam:



1 komentarz:

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger