czwartek, 23 lipca 2020

Kartka o pozytywnych wibracjach


Witajcie!
Dzisiaj przychodzę do Was z kartką o pozytywnych wibracjach.
 Każdy koniec jest początkiem czegoś nowego 
Wykorzystałam czarną bazę kartki DL, którą połączyłam z papierami z najnowszej kolekcji "Day by Day" od Mintay Papers. Ta kolekcja skradła moje serce i zostanie ze mną na dłużej.
Wykorzystałam arkusz nr 03 oraz arkusz z elementami do wycinania - 09.
Poszczególne warstwy kartki separowałam przy użyciu beermaty. Wszystkie elementy zostały połączone ze sobą przy użyciu Kleju Magic.
Chlapnęłam białym gessem i gotowe!








Mam nadzieję, że zainspirowałam Was do twórczego działania. 
Życzę kreatywnego czwartku.
Pozdrawiam gorąco

Wykorzystałam:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger