poniedziałek, 22 czerwca 2020

Pamiątkowy album komunijny


Witajcie!


Nareszcie nadszedł czas komunii świętych,
więc dziś prezentuję Wam pamiątkę komunijną w postaci albumu na zdjęcia.
Wykonałam go na białej bazie albumowej bazyliszek, a poszczególne strony okleiłam dwiema kolekcjami papierów, Laserowe Love - Holy & White oraz UHK Gallery - Avonlea Winter.
Każda ze stron posiada dodatkowe klapki bądź maty na zdjęcia oraz ozdoby wycięte z arkusza do wycinania Holy & White, podklejone na taśmie piankowej dzięki czemu można zdjęcia wsunąć pod ozdoby
Okładkę ozdobiłam tekturką Hostią a dookoła niej umieściłam grafiki kwiatów i kłosów zboża. Dodałam też ozdobny tag z chłopcem komunijnym oraz białą wstążkę.
Album ma format 16x16cm i pomieści nawet 40 zdjęć.











Pozdrawiam serdecznie,

Ze sklepiku użyłam:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger