sobota, 13 czerwca 2020

Kobiecy exploding box


Witajcie!

Czy widzieliście już najnowsze kolekcje od Mintay Papers? Jeśli nie, to koniecznie zajrzyjcie do sklepiku Artbrawurki, bo wszystkie nowości są już na półkach
A tymczasem zapraszam do obejrzenia exploding boxu urodzinowego, który wykonałam z kolekcji "Lady".
Box w modnych ostatnio kolorach pastelowego różu i głębokiej butelkowej zieleni, ozdobiłam grafikami znajdującymi się w zestawie. Na środku umieściłam tort, który udekorowałam ręcznie robionymi kwiatuszkami.
Wieczko również ozdobiłam kwiatami, które pokolorowałam na zielono i różowo, tak by pasowały do całości. Dodałam też kilka napisów oraz życzenia.




Pozdrawiam serdecznie,

Ze sklepiku użyłam:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger