wtorek, 23 czerwca 2020

Dziękuję Ci Tato


Witajcie w ten piękny wtorek.
Z okazji Dnia Ojca przygotowałam czekoladownik.
Czarną bazę czekoladownika ozdobiłam papierami od Craft O'Clock z kolekcji "Age of Technology". 
Użyłam także elementów z arkusza dodatków do wycięcia "Age of technology II". 
Do zbudowania trójwymiarowości zastosowałam kostki dystansujące od Dp Craft
Aby dopasować dedykację do pozostałych elementów, zastosowałam tusze pigmentowe
w kolorze czarnym (Artiste- black) i miedzianym (Latarnia Morska). 
Dodatkowo w narożnikach zastosowałam czarne kropki emaliowane od Loveable







Mam nadzieję, że zainspirowałam Was do twórczego działania. 
Dziękuję za uwagę i życzę Wszystkiego Kreatywnego 

Wykorzystałam:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger