piątek, 27 grudnia 2019

Tablica planów i postanowień

Tablica planów i postanowień


 Dzień dobry, 

zapraszam Was dzisiaj na mój ostatni post w barwach ArtBrawurki. Bardzo się cieszę, że miałam szansę współtworzyć to miejsce od samego początku jego istnienia. Dziękuję za okazane mi zaufanie i wspaniałą atmosferę ♥. Jednak  czasami coś musi się skończyć, żeby zacząć mogło się coś. 

tablica z beermaty z planami na nowy rok


Tablica planów z beermaty

W ramach dzisiejszej inspiracji wykonałam tablicę planów i postanowień na rok 2020. Z przodu jest miejsce na 9 zadań, ale ... cały tył jest wolny, więc można planować. Tablicę wykonałam poprzez obustronne oklejenie beermaty w rozmiarze A4 (lekko ją docięłam, żeby móc ją okleić jednym całym arkuszem). Wykorzystałam papier z Craft O'Clock. Rogi zabezpieczyłam metalowymi narożnikami. Zamontowałam sznureczek do powieszenia. Tablicę delikatnie ozdobiłam wyciętymi kwiatami z kwiatowego arkusza. Podkleiłam na kostkach 3D. Plany są, postanowienia też. Teraz czas na wpisanie ich we właściwe miejsca i na realizację. Czy mi się uda? Zobaczę za rok. 

 tekturka z beermaty

papier do scrapbookingu  od Craft O'Clock

tablica planów i postanowień na nowy rok

Wykorzystałam:


Kochani dziękuję Wam za każde pozostawione słowo pod moimi pracami.
Mam nadzieję, że chociaż trochę Was zainspirowałam. 

Pozdrawiam, 
ArtBrawurka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger