wtorek, 3 grudnia 2019

Świąt pełnych miłości

Kartka  - Świąt pełnych miłości... 


Witajcie!

Inspiruję Was dzisiaj kolejną kartką bożonarodzeniową, na której głównym elementem jest tekturka z wiankiem i dzwonkami od egoCraft. Zarówno tę tekturkę, jak i tę z napisem najpierw pomalowałam farbami akrylowymi, a następnie zembossowałam przezroczystym pudrem. Dodałam jeszcze własnoręcznie robione poinsecje z papieru scrapowego. A całość wykonałam, używając mintayowych papierów z kolekcji Christmas Stories. I wyszła kartka w typowo bożonarodzeniowej kolorystyce, którą jeszcze ośnieżyłam za pomocą białego gesso. Mam nadzieję, że się Wam spodoba.

kartka świąteczna

 papier do scrapbookingu Christmas Stories

kwiat poinsecji

tekturka z beermaty -wianek z dzwonkami



Użyłam:




ArtBrawurka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 ArtBrawurka , Blogger